2021-01-29

Dėklas kompiuteriui

Demonstruoju odinį vokelį, kuris iškeliavęs dar prieš Kalėdas. Oda iš kietesnių, galanterinė, lygi, juoda. Dėklas be pamušalo, pasiūtas pagal duotus išmatavimus.

Pasiūti natūralios odos dėklą buvo ne mano mintis. Iki šiol buvau siuvusi iš veltinio. Čia vienas - Dėklas kompiuteriui , dar vieną parodysiu sekančiame pranešime. Šie, atrodė,  ir saugesni nešioti, ir paprastesni naudoti. Dėl odinio, prisipažinsiu, turėjau abejonių - nelabai paminkštinsi vidų, o jei jau imsi galvoti apie saugumą, pats gaminys išbrangs, gali dingti ir dailumas, žodžiu... Užsakymas buvo su pavyzdžiu ir ko gero, jeigu ne voko forma, kuri man pačiai labai seniai patinka, kažin, ar būčiau apsiėmusi 😊. 

Dar viena abejonę kėlusi kliūtis - tos siūlės, kurių su mano pramonine mašina nepadarysi - tiesiog neina prieiti. Jos siūtos rankomis. Visą laiką maniau, kad jau ką moku, tai moku siūles rankomis. Jos visada dailiai man gaunasi... Betgi patikėkit... gyveni žmogus ir vis mokaisi 😀 Kas bandysit, žinokit, siūlas turi būti storas, suktas kaip virvutė, jokių dvigubų plonų ir siūti laisvai, neveržti. Ir būtinai išmušti odoje skylutes.

Kaip matot, paprastas, bet visgi ne prastas - oda ilgai tarnaus, bus patogi valyti ir nešioti.
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą