2011-06-17

Skiautelių dėliojimas

Kaip sustabdyti idėjas, kurios visada lekia priekyje, kartais net trukdo susikoncentruoti...darant vieną, jau projektuoji kitą... renkantis medžiagas galvoje knibžda galybė minčių, kurių kartais nespėji užfiksuoti...o koks grožis tų medžiagėlių... mano draugės jau turbūt mato mane išprotėjusią su tais margumais, nes pamačius kažką naują, negaliu praeiti pro šalį - archyvas kaupiasi :)...
Čia tik maža dalis...o rodant skiautelių dėliojimą, pasakysiu tiek, kad kiekvieno fantazijos reikalas, savas spalvų matymas - kiek žmonių, tiek nuomonių...Štai čia:  http://www.ohfransson.com/oh_fransson/paintbox-quilt-along/   radau vieną iš pavyzdžių, kaip suderinti daug spalvų ir atspalvių. Man patiko... Bet, kaip ne kartą jau minėjau, mintys gali nunešti bet kur :)...
Niekaip negaliu atitrūkti nuo trikampių. Siuvant lovatieses man jie atrodo tiesiog idealūs: paskui gali dėlioti įvairiausius raštus, o ir daigstant nereikia paišytis - dygsniuoji pagal skiaučių sudūrimus...
Tai tik maža dalelė, o šiaip internete galybė pavyzdžių, taip kad aš čia dviračio nebeišrasiu :), tačiau polėkiui vietos dar yra...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą