2013-08-05

Apie pirkinių maišelius

Neseniai pašte, laukdama savo eilės atiduoti siuntinuką, atkreipiau dėmesį į priešais stovėjusios moters rankoje laikomą visai kaip mano siuvami pirkinių maišelį. Bet matau, kad ne mano (žinau, kokias medžiagas naudojau). Negaliu būti tikra šimtu procentų, galiu tik numanyti, kad naudotasi mano pamokėlėmis (Pirkinių maišelio siuvimas). Nors imk ir paklausk :)... Net rombelių dydis identiškas! Tik daigstymo nėra. Smagu! :) Vadinasi, ne veltui mano triūsas :)
Kad maniškiai pirkinių maišeliai reikalingi, įsitikinau ne kartą, nes vis dar populiarūs -
Beje, jie gali būti ir paprasti, be kišenėlių -
Kiekvienam pagal skonį :)... vienintelis dalykas, kuris neramina, kai bandoma užsakyti kuo didesnį. Moterys! Juk kuo didesnis maišas, tuo sunkiau nešame! Argi mums sunkumus nešioti? :) Aišku, čia mano subjektyvi nuomonė...
Standartinis pirkinių maišelio dydis 40x40 cm. Būna, kad pageidaujamos spalvos audinuko skiautė likusi centimetru kitu siauresnė, tada pridedu į aukštį...žodžiu, kaip išeina :) Norint užsisakyti kitokio dydžio (didesnį ar mažesnį), geriau parašyti pageidaujamus išmatavimus, derėsimės :)...
Lengvų pirkinių!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą