2014-01-15

Romantiška rankinė

Kodėl taip pavadinau - romantiška? Iš tikrųjų tokiam pavadinimui įkvėpė užsakovė, savo draugę, kuriai skirta ši rankinė, apibūdindama kaip romantikę :) O aš prisiminiau dar iš savo vaikystės epizodą, kada purtydama dulkes nuo palėpėje aptikto seno daiktelio negalėjau atitraukti akių - ar tai delninė, ar kosmetinė, kurios storas audinys, siuvinėtas šilkiniais ir bronziniais siūlais, su kur ne kur likusiais karoliukais, man pasirodė iš tų laikų, kai viskas buvo persmelkta prabanga ir romantizmu. Turbūt nuo tada man ėmė patikti gobelenas, netgi sovietmečio - plonas, neturintis to šilkinio standumo, bet vistiek - gobelenas :)
Gobeleną jungiau su zomša, nors esu siuvusi ir vieno gobeleno (jau ne vienerius metus labai sėkmingai nešiojama mano mamutės), galiu užtikrinti, kad tai - pakankamai praktiška ir patvaru, bet kokiu atveju manau, zomša šiame kontekste visai netrukdo :)

Rankinė ne maža, tinkama moteriai, nešiojančiai su savim "pusę gyvenimo": plotis viršuje ties užtrauktuku 42,5, aukštis 25, dugnas 12x33 cm. Su užtrauktuku, viduje - tradiciškai trys kišenėlės, dar viena - po dangteliu išorėje -
Kol kas tiek :) Iki kitų susitikimų!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą