2014-12-18

Dar vienas "Širdele mano..." skiautinys

Nežinau, kas lemia šio skiautinio populiarumą. Gal tai, kad jis spalvingas, ar kad jame daug širdelių, bet kokiu atveju, man labai smagu :) Tikrai neturiu iliuzijų, kad viskas, ką pasiuvu, turi tikti ir patikti absoliučiai visiems, bet tegul nors vienas kitas panorės turėti kažką panašaus (nebūtinai tokį patį), ir tai jau gerai... :)
"Širdele mano..." lovatiesės paklausa šiais metais maloniai nustebino, pranokdama mano lūkesčius :)
Rodomės -
Mergaitės kambariui skirtas skiautinys - žaismingas, spalvingas, tinkamas kaip lovatiesė ir kaip antklodė, tiesa, nelabai plati - 125 cm (toks buvo pageidaujamas plotis), ilgis 205 cm.
Kita pusė ne mažiau spalvinga - raidynas su mielais meškučiais, kiškučiais...
Palyginimui žvilgterkit čia:  Spalvingas skiautinys "Širdele mano" ir čia : "Žvaigždele mano" ir "Širdele mano" (skiautinių lo...,

Daugiau skiautinių rasite čia: Skiautinių antklodės
Ačiū užsukusiems! Iki kitų susitikimų :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą