2020-10-08

Dirbtuvėje

Šiandien  pabaigiau vieną nemažą užsakymą ir kol krovėsi telefonas, kad galėčiau jį nufotografuoti, nusprendžiau įgyvendinti vieną jau senokai ramybės neduodančią mintį - užpildyti nauju turiniu ąžuolinį paveikslo rėmą.  Rėmas prieš daug metų atiteko man iš močiutės ir nuo tada tuščias nebuvo, bet per ilgą laiką mano pačios sugalvota senoji kompozicija atsibodo, prarado aktualumą. Bute jis kabėjo koridoriuje, į namą atkeliavo kad puošti mano dirbtuvę. Kaip sakoma - "nepraėjo nei dešimt metų..." Vis pagalvodavau, bet "rankos nepasiekė" 😊 Šiandien, matyt, ta diena 😁

Tiesa, idėja buvo ne viena (per penkeris metus prisikaupusių galima būtų sąrašėlį sudaryti), tikiuosi, kitos kada nors irgi bus kur nors pritaikytos. Dabar rodausi -

Erdvė turiniui 30x40, pats rėmas 42x52 cm. Siūlau turinyje neieškoti gilios prasmės, nepulti ieškot vertėjo prancūziškam užrašui. Mano kaip skiautininkės didžiausias "kaprizas" - tarpusavyje derančios spalvos. Na, ir esmė tai, kas man arčiausiai dūšios...


Kada nors parodysiu paveikslo pritapimą dirbtuvėje. Kada nors...

Užsukite, lauksiu 😉

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą