2012-01-11

Vėl spintos maišeliai

Ir vėl lininiai. Labai smagiai siuvosi, matyt, buvau pasiilgus to krapštymosi su aplikacijomis :)...
Kaip matote, visi trys skirtingi savo spalviniu deriniu. Žaliasis man pačiai buvo kiek netikėtas, nes ankstesniųjų  lininių maišelių spalvas visada rinkausi kiek prislopintas arba švelnesnes, o šis - ryškesnis, man atrodo toks nuotaikingas, lyg iš 60-ųjų pavasario... :)... gal dėl tų žirnelių...

Rusvai pilkas - tradicinių lino spalvų. Kad kiek pagyvinti jas, aplikacijas pasiuvinėjau žaliu šilkiniu siūlu:

Violetinė klasika. Toks pavadinimas peršasi žiūrint į violetinio ir balto lino derinį. Šis derinys mano naudotas ne kartą, tik, jei gerai atmenu, apatinių aplikacijų ant violetinio nesu siuvusi. Visai nieko... :)...bent man taip atrodo...

Kol kas tiek...


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą