2013-04-23

Moteriška piniginė

Ar girdėjot, kad raudona piniginė pritraukia pinigus?!
Jeigu žmonės sako, gal ne šiaip sau...:)...
Kiek tame bebūtų tiesos, o man (ir ne tik man) raudona spalva tiesiog graži :)
Pasiūta iš dirbtinės zomšos - šiaušto ir šlifuoto paviršiaus audinys iš labai plonų arba mikropluošto ar supermikropluošto siūlų, imituojantis zomšai būdingą pūkinę dangą (radau paaiškinimą žodynėlyje, gal ne visiems teko susidurti). Viduje kietumui išgauti klojau kartono lakštelius. Susegimas - magnetuku.



Dydis 17x9 cm.



6 komentarai:

  1. Diana, girdėjau :) Ir tikrai tuo tikiu, nes domiuosi spalvomis ir jų poveikiu žmogui. Raudona spalva turi patį didžiausią judėjimo greitį ir yra labiausiai stimuliuojanti spalva iš viso spalvų spektro.

    Nuostabi, puiki piniginė, dar vienas nuostabus gaminys (būtent piniginės pirmiausiai mane ir atvedė į šį tinklaraštį :)) Mano spintoj jau daugiau nei metai laukia raudona medžiaga, bet niekaip nesubręstu tam siuviniui, nes man tai - iššūkis. Todėl čia pasigrožiu, širdis atsigauna ir pasisemiu įkvėpimo. Gal kada nors... Arba kreipsiuos į nuostabią piniginių (ir ne tik) meistrę :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Malonu, Gita! Būtinai kreipkitės :) Ačiū už mielą komentarą :)

      Panaikinti
  2. niu va, čia manoji..........tikiuosi nepamirši įdėti centą, kad joje niekada neišsisemtų pinigėliai........ačiū

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jau įdėjau visus du :)...supakavau, ji tavęs laukia :)

      Panaikinti