2011-12-18

Kalėdų belaukiant...

Aš, turbūt, vėluoju :)... turiu pasakyti, kad visas tas šventinis šurmulys, prasidedantis prieš gerą mėnesį, man vis dar nepriimtinas, nežinau, tai mano minusas, ar pliusas. Yra sakančių, kad šventės tokios trumpos, tad pasidžiaugti jų artėjimu galima gerokai anksčiau. Ir jie teisūs.
O aš ryškiausiai prisimenu tą pasiruošimą Kalėdų išvakarėse per Kūčias, kada nuo pat ryto iš apačios, kur gyveno močiutė,  sklisdavo kylančios tešlos, kepamos žuvies, silkės pagardų kvapai, o vakare visi susibėgę iš darbų  ir eglutę puošia, ir valgyt ruošia (aišku, prieš tai mama būna sukaupusi maisto ir Kūčioms, ir Kalėdoms, netgi Naujųjų sutikimui), stalą dengia, kada pilni namai tos šventinės nuotaikos ir vaikiška nuojauta, kad jau čia pat, jau ateinančią naktį, šį kartą tikrai... Bet tai buvo vaikystėje...
Dabar darbai kiek koreguoja pasiruošimo scenarijų, bet netgi ir labai apsivertęs ir nespėjantis, visada pasirūpini ir dovanomis, ir stalo gėrybėmis, dar ir namus kaip ne kaip apipuoši...:)
Minčių visokių, nežinau, ar visos bus įgyvendintos, tik noriu pasirodyti, kokių puikių medžiagėlių esu "sumedžiojusi". Dovanas pasirodysiu po švenčių, kaip žinia, yra stebinčių blog'ą, tad nebeliktų staigmenos...

Ir dar - prieš kelis metus abi su mamute prisinėrėm snaigių, kabinamų ant eglutės. Kol kas tik padėliojau ant audinio -


Ką gi - puoškimės...:)...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą