2017-07-04

Palankynoms

Naujagimio lankymas - atsakingas reikalas. Svarbu viskas - ką dovanosime, kaip apipavidalinsime, kada įteiksime...
Siūlau palankynoms skirtą maišelį - kaip vieną variantų dovanėlei įdėti.
Rodau porą, pasiūtų iš naujos lino kolekcijos -

Maišeliai yra 32,5x24,5 cm dydžio (galima pasiūti pageidaujamų išmatavimų). Abi pusės vienodos, sutraukimas dvigubas.


Beje, pats maišelis taip pat gali būti pridėtas prie dovanėlės - patogu bus mamytei sudėti kūdikio kraitelį trumpai išvykai.
Daugiau maišelių rasite - Maišeliai ir Vestuvėms, krikštynoms.
Gražaus vakaro :) Iki kitų susitikimų...

2 komentarai:

  1. Po teisybei, aš kažkaip ilgą laiką net nežinojau apie tokį dalyką kaip kraitelis :) Na, pavadinimą tokį :) Gal neapsiskaičius buvau, bet kažkaip nepasiekė manęs.. Bet po to kažkaip atradau, kai tiesiog ieškojau, kokių dar čia dalykėlių prireiks mano vaikeliui. Atradau ir pavadinimą ir akcijų, beje: https://www.babycity.lt/lt/naujagimio-kraitelis - jei kam prireiktų pasipildyti kraitelį - tikrai pravers laukiančioms vaikelio :) Tačiau va tokią rankų darbo dovanėlę tikrai mielai gaučiau dovanų. Man viskas, kas rankomis gaminta, siūta, megzta - kažkaip daugiau nei daiktas atrodo, sielos dalelė :) O ir linas - toks tarsi tradicijos pratęsimas bei kažkaip arčiau gamtos :) Man tokie dalykai svarbu - grąžina prie šaknų, o ten juk visa esmė dažniausiai :)

    AtsakytiPanaikinti