2019-12-25

Apie grįžtamąjį ryšį

Sveiki sulaukę Šv. Kalėdų!!! Skalsos, artumo ir meilės!
Ką gi, laukiam pelės metų :) Ne todėl, kad tikiuosi jų geresnių (nors ką gali žinoti - pagal horoskopą tai mano metai), visi jie daugiau ar mažiau geri, 
tik kažko labai greitai senieji ėjo praėjo... Šįmet pasisekė kelioms dienoms sustoti prieš didžiąsias metų šventes, buvo laiko atsigręžti atgal, "suvest sąskaitas". Žvilgtert į padarytus darbus, pasidžiaugti  sutiktais žmonėmis (beje, sutikti jie nebūtinai fiziškai - mano atveju tai dažniausiai vyksta kalbantis telefonu arba susirašinėjant), ko ir kiek iš tų susitikimų pasiėmiau, ar užteko, kiek pati atidaviau... Juk bet kokiu atveju vyksta mainai, ar ne? Tas grįžtamasis ryšys, lyg garso virpesys jaučiamas daugiau intuityviai...
Jeigu atsigręžti atgal, į tuos devynerius metus, kurie jau yra čia, tinklapyje, ir paimti tik skaičius (nei vienais metais to nedariau, o va šįmet parėjo mintis :)), išeina, kad kasmet mano tinklapį peržiūri vidutiniškai  36 su puse tūkstančio, o per mėnesį virš trijų tūkstančių lankytojų. Smagiausia žinoti, kad yra vis sugrįžtančių, gal būt, ieškančių įkvėpimo savo projektams (norėčiau tikėtis), pasiklausinėjančių tegul tik kainų, bet yra ir užsakančių. Ir ne vieną kartą sugrįžtančių!
Turbūt, kiekvienam norisi būti įvertintam, tačiau kokia didelė yra atsakomybė pateisinti pasitikėjimą už pinigus. Ir nieko nėra smagiau sulaukti žinutės, kad tiko, patiko ir norės vėl :) Labai smagu, kai nuojauta neapgauna, kad pataikyta tiesiai į dešimtuką!
Ir tos džiugios dėkingumo žinutės, nuotraukos su spindinčiomis mažų lietuvaičių akimis, kai pozuoja su naujais tautinukais! Gera žinoti, kad kažką šildo pasiūtas skiautinis, kažkam  žaislų dėklai puošia vaikišką interjerą, kad kažkas džiaugiasi nešiodamas rankinę ar kokį kitą aksesuarą, iškeliavusį iš mano dirbtuvių. Pati prašau, kad užsakovas brūkštelėtų žinutę, kai gaus ir apžiūrės gaminį. Tiesiog man taip ramiau - sužinoti, kad gavo, kad nenusivylė...
Ko gero, labiausia įsiminė laiškas-atvirukas, atėjęs iš Londono. Tikiuosi, Greta, nesupyksite, kad rodau jį, bet man tai buvo taip jautru...

Vėl metai nepraėjo veltui, galiu pasakyti, kad jie buvo puikūs :)
Esu dėkinga, kad pasitikite, leidžiate man įgyvendinti tuos projektus, kurie manyje netelpa, kuriuos noriu ir galiu pasiūti, aišku, ne be Jūsų paspirties :) Linkiu Jums ir toliau būti su manim, o sau -neprarasti Jūsų!
Mielos kolegės, visos, kurios užsiima rankdarbiais ir kurios vienaip ar kitaip tapo mano draugėmis Facebooke, sekėjomis tinklapyje, linkiu Jums, kad ateinantys metai būtų geresni už praėjusius, kad neišblėstų noras daryti tai, kas artimiausia širdžiai!
Brangios elektroninių pardavimų, kur perku medžiagas ir odą, merginos, ačiū Jums už Jūsų nuoširdų bendravimą, operatyvumą, puikų aptarnavimą! Tegul klesti ir toliau Jūsų verslas, plečiasi klientų ratas! :)
Gražių visiems Šv. Kalėdų, džiugių Naujųjų!
Būtinai susitikime ir kitais metais :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą