2014-10-06

Originalus pirkinių maišelis

Kiekvieną kartą, kai tik rašau pranešimą apie naują pirkinių maišelį, pagalvoju, kiek gi mano maišeliais galėtų būti pernešta pirkinių! :) O aš vis nenustoju juos siuvusi :)
Na, patinka jie man... Be to, kaip jau esu kažkada rašiusi, nebūtinai tik pirkiniams jie yra skirti. Labai dažnai vasarą galima pamatyti jaunus žmones su lininiais, brezentiniais, medvilniniais maišeliais, nešiojamais vietoje rankinių. Iš užsakymų žinau, kad jais mielai naudojasi ir mamytės vesdamos savo vaikučius į lopšelius-darželius.
Na, o aš, pamačiusi kokį įdomesnį piešinį ant audinio, tuoj pagalvoju, kokiam reikalui galėčiau jį panaudoti :) Dažniausia, jeigu audinio gabalėlis nedidelis, tai laimi maišelis. Kaip ir šiuo atveju - lino skiautė su kaimišku piešiniu laukė savo eilės, kol gavau panašios spalvos audinio, kad pasiūti visai paprastą, be pamušalo, be kišenių, eilinį talpų maišą, nešiojamą rankinėje ar vietoje jos -
Nežinau, kas piešinio autorius, bet jis man pasirodė originalus ir labai tinkamas maišeliui :) Beje, mėgstančioms eksperimentuoti, manau, nebūtų sunku pasidaryti puikių piešinių ant bet kokios medžiagos.
Taigi, galiu garantuoti, kad tokia terbelė - vienintelė :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą